Back To Normal
Click Here To Subscribe Via Email

Subscribe To Our E-Mail Newsletter

Sunday, May 10, 2009

Jutawan dari planet jupiter Melayu Boleh


Couch ModePrint It


"Sejarah membuktikan hanya orang kaya memiliki tanah"


Waduh... ini Melayu Boleh datang dari planet jupiter ke? Bukan dari planet jupiter tetapi dari planet bumi. Siapakah beliau? Sudah tentunya Azizi Ali. Jutawan malaysia berkenaan pengurusan kewangan dan sudah tentunya jutawan hartanah. Pakar untuk menguruskan wang dengan berhemah untuk melipat-gandakan wang ke angka juta.

Beliau juga mengadakan ceramah dan bengkel berkenaan pengurusan kewangan. Banyak jugak buku-buku panduan kewangan yang boleh anda miliki. Buku sulung terbitan beliau adalah Jutawan dari planet jupiter. Misteri jugak kenapa boleh datang dari planet jupiter. Apohal pun tajuk buku bukan menjadi masalah. Apa yang penting beliau adalah seorang anak Melayu Boleh telah dapat membantu ramai orang keluar dari kemelut kewangan dengan panduan yang berguna.

Banyak menda yang telah beliau lalui dengan pengalaman pengurusan kewangan yang mantap. Sememangnya minda Melayu Boleh lakukan jika bersedia untuk berubah ke arah kemajuan yang lebih maju untuk membina kejayaan dengan cemerlangnya jika mempunyai cara pengurusan kewangan yang mantap.

Jom jenguk website beliau Melayu Boleh Millionaires Azizi Ali.



Click Here For Smileys :D
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment