Back To Normal
Click Here To Subscribe Via Email

Subscribe To Our E-Mail Newsletter

Saturday, July 2, 2011

Oh Nasi lemak panas bercili api... Angkara siapa punya larangan????


Couch ModePrint It

Dulu nasi lemak awal pagi mesti ada dekat kedai2 kopi atau mereka yang jual secara persendirian guna moto atau beskal. Sekarang nasi lemak sudah memasuki fasa nasi lemak 24 jam dengan adanya restoran2 24 jam. Macam mana pula yer dengan restoran nasi lemak 24 jam? Takkan takleh nak jual nasi lemak pulak?

Aku rasa nasi lemak nih ada saingannya yang tersendiri merajai kantin kantin sekolah. Nih apa kes nak halang orang berniaga nasi lemak dekat sekolah? Luar sekolah pun menjadi tempiasnya pasal obesiti yang berkait dengan nasi lemak.

siapa punya angkara suruh buat larangan jualan nasi lemak nih hahhhh????

Makan nasi lemak hari hari boleh gemuk ka? Makan menda lain yang lebih kurang dengan kadar lemak dengan nasi lemak macam mana pulak?

Takkan obesiti kegemukan punya pasal nasi lemak yang perlu dipersalahkan? Bukan nasik lemak aje menyumbangkan kadar obesiti dekat negara malaysia nih.

Kat luar negara sana ada ramai orang gemuk dan terlebih obesiti tak makan nasi lemak pun. Nasi lemak jugak yang menjadi mangsa keadaan...

Oh nasibnya sebungkus nasi lemak. Nasi lemak menjadi isu hangat penyebab kepada obesiti di sekolah? Bagaimana pula dengan mereka yang telah habis belajar? Tentunya akan mencari nasi lemak kat mana2 toko perniagaan nasi lemak yang terkenal.

Jom berniaga nasi lemak dekat sekolah...

Click Here For Smileys :D
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment