Back To Normal
Click Here To Subscribe Via Email

Subscribe To Our E-Mail Newsletter

Wednesday, July 20, 2011

Kerja Kosong Kerajaan Malaysia


Couch ModePrint It

Setiap hari ada sahaja mereka yang bertanya berkenaan kerja kosong dekat tempat kerja kerajaan. Mana mana tempat sudah tentunya ada kekosongan jawatan yang perlu diisi dengan kadar segera atau mengikut tempoh yang tertentu.

Iklan jawatan kosong sudah tentunya menjadi buruan mereka yang mahu kerja dengan kerajaan. Habis aje belajar dengan sijil atau diploma yang ada mereka akan membelek surat khabar atau melayari internet untuk mengetahui jawatan kosong yang terkini.

Adik aku jugak macam tu... asyik duk merayau cariannya berkenaan jawatan kosong yang terkini. Dekat mana lagi kalo bukan internet. Menaip jawatan kosong sudah terpapar laman web yang akan update jawatan terkini yang ada kekosongan.

Kemudian langkah yang seterusnya memburu jawatan kosong tersebut hingga dapat.

Dapat temuduga pun jadilah biarpun tak dapat kerja lagi... hehehehe

Temuduga pun kena lulus dengan lancar dan cara untuk dapatkan kerja pun kena ada strateginya yang tersendiri. Tak lulus temuduga dapat pengalaman pun dah kiranya okay. Nak dapatkan kerja sekarang bukan senang kalo operasi temuduga tidak berjalan lancar.

Berapa banyak temuduga yang telah anda hadiri dan berapa banyak kerja yang telah anda cari selepas tamat zaman persekolahan anda?

Semoga maju jaya dalam kerjaya anda dan juga lulus temuduga kerja dengan cemerlang serta dapat pekerjaan yang anda mahukan tersebut.

Hidup perlu kerja bukan hanya duduk saja saja.

Click Here For Smileys :D
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment