Back To Normal
Click Here To Subscribe Via Email

Subscribe To Our E-Mail Newsletter

Friday, January 13, 2012

kahwin touch N go?


Couch ModePrint It

kahwin ini mcm punya kes pun ada ka? Patutlah ramai anak jalanan yang terbiar begitu aje. Budak1 "mak aku ckp, bapak aku tu - bapak touch n go". Budak2 : "bapok aku pulak mak aku kata, bapa smart tag. Budak3: " bapak aku lagi hebat, langsung tak bayar sebarang tol". Itulah dia sedikit gambaran kepada ayah kanak kanak jalanan yang sering mengamalkan poligami sebelum meninggalkan keluarga utk berhijrah ke tempat lain. Maka bertebaran anak anak tersebut tanpa pembelaan yg sewajarnya. Kahwin dan tinggal. Rata rata. Ada jugak kes mcm nih. Satu kes lagi kahwin tinggal bini. Pastu kahwin dan tinggal bini. Berapa byk bini dan anak dia dah ada? Begitu jugak dgn satu kes yang kahwin di setiap negeri. Kalu gitu setiap negeri ada satu anak? Berapo byk bini dia ado? Alahai..

Click Here For Smileys :D
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment