Back To Normal
Click Here To Subscribe Via Email

Subscribe To Our E-Mail Newsletter

Sunday, December 18, 2011

Bakpo gak weih nngamuk gitumo lalu


Couch ModePrint It

Gitumo lalu nah nngamuk dio sapa pecoh kepalo dio. Mari negaro ore buat kuca koksir kokdan. Habih segalo kederat siku kaki tangae demo tu guno untuk larikan diri demo. Payoh bbaso sungguh ore hitem dae nyo buat hal lagu nih.


awe hitem keno igap
MELAKA - Tindakan seorang Awang Hitam yang cuba melarikan diri sebaik terlepas daripada pergelutan dengan beberapa pegawai Imigresen mengundang padah apabila tulang kepalanya retak selepas terhantuk pada tiang dan tembok bangunan kelmarin.
Lelaki Nigeria berusia lingkungan 30-an itu bagaimanapun dapat ditahan dalam Ops Gagak Hitam selepas ditemui dalam keadaan terlentang sambil mengerang kesakitan dengan kepalanya berlumuran darah di situ. Dia kini dirawat di Hospital Melaka.
Suspek yang mendakwa pelajar sebuah kolej terbabit merupakan antara tujuh Awang Hitam yang ditahan dalam operasi selama tujuh jam bermula pukul 1 petang di dua buah kedai makan di Kota Laksamana dan sebuah pasar raya di Jalan Tun Ali di sini.
Suspek yang tidak mempunyai dokumen perjalanan dan tiga rakannya itu ditahan di Kota Laksamana manakala bakinya ditahan di pasar raya tersebut. Kesemua serbuan dilakukan ketika Awang Hitam berusia di antara 21 dan 51 tahun terbabit sedang makan.
Pengarah Jabatan Imigresen negeri, Kamalludin Ismail berkata, operasi yang diketuai timbalannya, Yusof Hashim mendapati enam daripada suspek merupakan warga Nigeria manakala seorang rakyat Afrika Selatan.
Katanya, ketika ditahan, kesemua Awang Hitam berkenaan bertindak ganas apabila menyiku dan membaling kerusi ke arah pegawainya.

Click Here For Smileys :D
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment